- bästa julklappen?

Då är man uppe tidigt idag fast man hade kunnat sova lite längre.
Är helt igentäppt i näsan och halsen är svullen som satan! Haha inte
det minsta roligt och jag har fått sprungit upp och ner hela natten för
att jag trott att jag skulle kvävas. Men nu är jag i alla fall uppe och
vaken så ska väl kanske inte klaga riktigt, bara det hur sjutton jag
ska lyckas få i mig frukosten med detta rivjärn till hals!

Idag står tvättstugan på schemat och det är ju massvis med saker
som ska tvättas, och dessutom har vi aldrig ens sett den nya tvättstugan
så det ska bli lite spännande ;) Hoppas även på att hinna ner en snabbis
på stan idag och kika lite. Hann ju inte ner igår när dom hade öppet till
21.00.

Förresten berättade jag för er igår att jag nu fått mitt hyreskontrakt?
Åh jag blev så glad, och känns ju som att jag fått bästa julklappen redan.
Nej för många vet ju att jag pratat om att jag ska flytta, men hyresvärden
har sagt att hon ska höra av sig hela tiden men inte gjort det, så jag trodde
inte (trots att hon sa att det nog inte skulle bli några problem och att hon skrev
upp mig på kontraktet tills vidare) att jag skulle få lägenheten men som sagt,
igår fick jag det, så nu är Evelina och klutten mycket glada :D
Dock flyttar vi inte förens 1a februari men då har vi ändå lite tid på oss att få
tag i det som saknas hem :)

Nej nu ska jag mysa lite med Noah som också han är lite sjuk och har ont i
sin lilla hals! Skriver senare och bilder kommer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0