- bord på magen.

Nedåt nedåt och nedåt.
Det är väl det ord som beskriver min lilla skatt bäst just idag!
Han gräver sig nedåt känns det sannerligen som!
Man känner små händer och fingrar på typ insidan långt ner.
Haha känns skapligt skumt men kan inte låta bli att fnissa lite
då det ändå kittlas lite, samtidigt som det gör väldans ont.
Stort tryck uppåt är det också när jag sätter mig.
När jag sätter mig så ligger magen i knäet och magen blir helt
platt upptill, nästan som ett bord.

Det sägs ju att det ska vara mer sovtid nu för bebis, men det har
jag verkligen inte märkt av! Det är full rulle hela tiden och man ser
dom små fötterna sticka ut lite varstans! Men värst är det när det
trycker nedåt som sagt, då känns det som om magen ska lossna och
trilla av! Nästan lite obehagligt men samtidigt inte då jag vet säkert att
det inte kommer trilla av något ;) haha.

Imorgon blir det som sagt lite stan för att kolla lite bebiskläder och saker,
hoppas på att man hittar något sött till kluttskrutt.

Justja, har ju förresten gått in i vecka 33 idag, alltså har jag gått fulla 32
veckor och 0 dagar. Ojoj vad tiden går fort, det rinner verkligen iväg i fulla
drag! Snart får jag myspysa med min lilla klutt istället! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0