- dags att rensa.



(bilder från igår 29 + 5)

Såhär såg det ut igår när jag skulle ta på mig en av mina myströjor.
Jag fick lite av en chock då det inte alls var längesen jag kunde ha denna
tröja, det var till och med efter att jag fått reda på att jag var gravid.

När jag upptäckte denna roliga grej så kom jag på att det kanske var dags
att rensa garderoben igen (var ju inte längesen jag gjorde det) så det tog
jag mig till att göra och det blev ju sannerligen inte alls mycket kvar.






Såhär såg det ut när jag väl var färdig.
Visst det ser nog mer ut än det är så vi säger såhär.
Bild nr 1. Jag har två tröjor som hänger, en skortklänning, en mammatunika
och en vanlig tunika.
Bild nr 2. I denna hög finns det endast 3 mamma linnen, två mamma t-shirts
som sitter bra, resten är bara linnen som går att använda om man hela tiden
drar i dom.
Bild nr 3. En enda tjocktröja, en finstickad tröja, två gråa tröjor och dom två
andra är tröjor som annars är för stora.
Bild nr 4. Är alla mina nederdelar jag kan ha. Ett par svarta mammabyxor,
två par mammatights, ett par mammastrumpbyxor, långkalsonger och en
kjol. Har ju även ett par lila velourbyxor och ett par mjukisbyxor någonstans
men de tycks ha försvunnit.

Haha då kanske ni förstår varför jag är lite ensidig i hur jag klär mig ;)
Finns ju även några cardigans, men de är sånna jag inte kan knäppa utan som
bara kan användas för att slippa frysa om armarna.

Snacka om skillnad från hur min garderob (mina garderober) har sett ut förut.
Haha, har haft två överfulla sånna som på bilden ovan, har inte ens gått att öppna
utan att alla klädhögar på över metern höga (vardera) ramlat ut :P
Men jag älskar min lilla klutt i magen så tänker inte klaga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0