- dåligt.

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft så bra tillgång till
datorn varken igår eller idag.
Igår så blev det i alla fall till att gå ut en snabbis innan alla fyllon
drog ut, kände att jag behövde träffa lite kära vänner!
Och vet ni? Hahahhaa.
Min kära vän Dennis Roos sjöng karaoke, TVÅ gånger för mig igår!
HAHHAHAHAHHAHAH, snacka om att han var skapligt full :P

Kom hem väldigt skapligt och hade svårt att somna.
Vaknade till runt 4 av att jag fått sms från en av mina käraste vänner.
Fyfan, jag fick galet med panik och försökte att både ringa och smsa
men då vägrade min telefon att fungera! Såå jag har i princip inte sovit
ett skit inatt! Imorse ringde telefonen och det var min kära vän, huh
skönt att höra att personen levde! 

Nej nu ska jag äta.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Vill tipsa om tävlingarna i min blogg. Det kommer upp nya med jämna mellanrum och för tillfället pågår två stycken. Det du kan vinna är:



-Velourbyxor

-Presentkort på Saltå Kvarn



Välkommmen in och delta!

2010-12-05 @ 17:09:52
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0