- det är helt sjukt.

Förlåt för extremt dålig uppdatering men jag har inte haft tillgång
till datorn då min lillebror åkte och lanade och pappa satt vid sin
dator och spelade WOW (jag skojar inte). Han gick endast bort från
datorn igår när han skulle ut med hunden eller äta, och sen sprang
han och rökte för att han skulle skynda tillbaka till datorn.
Så det är det första han gör när han vaknar och sitter tills han ska
upp och jobba nästan! Helt sjukt. Och han är liksom över 40?
Men nu är min bror hemma så jag har äntligen fått tillgång till en
dator!
Kommer inte skriva förns imorgon igen då pappa är på jobbet men
ni klarar er nog ;)
Justja, i fredags (tror jag att det var?) så mötte jag en gammal vän
från högstadiet som också är gravid! Jag har inte pratat ordentligt med
henne sen vi gick i nian och nu så ska hon ha barn 1/3 och jag 19/2!
Det är ju helt galet kul :D hihi myspys att det blir så nära inpå också.
På tal om ingenting så är jag orolig.
Någon som ligger mig varmt om hjärtat har inte hört av sig sen igår,
det är inte likt den personen. Hm, hör väl av sig när tillfälle ges antar
jag :)

Skulle bara säga att jag lever!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marre - med Melodie 5 månader

Så himla mysigt med gravidmage.:) saknar grattis!

2010-12-12 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0