- EFTERLYSES!




Jag undrar om det möjligtvis är någon som har två stycken sånna här
bultar eller muttrar eller vad sjutton det nu heter! Eller möjligtvis vet
var det kan finnas att köpa? Hittade några på Bygg och Interiör men de
var för långa. Jag behöver några som ser precis ut som på bilden, de är
ca 1,3 - 1,5 cm höga, långa eller vad man nu säger och om man mäter i
skåran som är på ovansidan så är den ca 1 cm i diameter (tror jag om jag
mätte rätt.

Dessa två behövs nämligen till spjälsängen annars går den tyvärr inte att
använda.

Snälla hör av er om ni har sånna hemma eller vet var man kan få tag i
dem!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hör med Vickis om Ronnie har något, han brukar ha allt =0)

Kram

2010-12-10 @ 11:22:48
Postat av: Anonym

Clas Ohlsson brukar ha det mesta kolla där. Lycka Till !!! Kram

2010-12-10 @ 18:20:05
Postat av: Anonym

såna där har jag med till min sons säng och den e köpt på ikea så det borde väl kunna finnas där? dom brukar ju sälja delar, muttrar, skruvar ja lite allt möjligt som kan fattas eller tappas bort som man behöver för o skruva ihop deras möbler så kolla där?

2010-12-11 @ 00:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0