- en befrielse.

Igårkväll så tog jag mig i kragen och köpte halstabletter och
nässpray på Ica innan jag drog hem.
Har ju varit så galet täppt att jag inte kunnat andas eller vaknat
mitt i nätterna i panik för att jag inte får luft (så illa har det alltså
varit). Men i alla fall, så när jag kom hem så blev det ett varmt bad
då det är så galet skönt när man kommer in från snökylan.
Sedan så blev det tvn en stund, städade lite på rummet och packade
lite kartonger som ska ner i källaren så det bara är att köra till lägenheten
sen när jag fått nycklarna. Så innan jag skulle sova så sprayade jag
i näsan och det kändes som en befrielse utan dess like! haha.

Imorse när jag vaknade så vaknade jag inte utav att jag inte fick luft
utan för att jag hade sån smärta i ryggslutet och ner mot blygdbenet,
han vill nog inte ligga där inne och trycka sådär mycket längre till! Tror nog
minsann att han tittar ut redan i januari. I alla fall så vände jag och la mig
på sidan för att sedan somna om. Jag har sovit så galet gott inatt då jag har
kunnat andas helt utan problem!

Drog förbi hos pappa och lånade min brors plattång och fixade håret lite innan
jag skulle ner på stan. Jag fick med mig både mamma och Marcus ner på stan
och väl där nere så sprang vi runt och trängdes med Katrineholms all befolkning,
haha. En stund senare så drog dom hem och jag strosade runt lite i min ensamhet
då jag skulle möta D. När jag mött D så blev det mest prat och lite sådant innan
tåget skulle gå. Men trevlans var det i alla fall :)

Nu sitter jag här och är helt slut! Haha :P
Ska snart ta och fixa lite bland alla bebiskläder och bara sitta och le för mig själv
som vanligt. Haha.

Imorgon blir det nog stan en sväng till och sedan kanske kanske möta upp kusinen
min, vore ju rätt myspys faktiskt!

Nås på mobilen om det skulle vara något.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0