- evelina <3 rea.


Åhléns 49:-


Åhléns 49:-


H&M 50:-


H&M 49:- (inte ett reaköp).


Lindex 10:-


Lindex 50:- (Äntligen! Har spanat på dom här längelänge).


Lindex 50:-


Lindex 249:- (Inte ett reaköp men har varit kär i denna sedan dom fick
in den i butiken och nu fanns det bara några få kvar och endast en i denna
storlek så då passade jag på, haha kul dessutom att se allas miner när
dom insåg att jag hade den sista minsta haha).


Leksaksboden 65:- (inte heller rea).


Denna fick lillklutten av sin morbror Marcus idag, så gulligt!

Blev som sagt bara grejer till min lilla prins idag, men det var behövligt,
ganska billigt och dessutom så hittade jag ingenting till mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0