- första gången någonsin.

Jag känner mig inte pigg,
jag snorar och har mig men kanske inte så konstigt då det
helt plötsligt blev såhär kallt! Och dessutom så är alla syskon
lite smått krassliga och förkylda.
Eller pigg är väl fel ord men jag känner att jag inte är lika fit
for fight som jag brukar vara haha.

Ikväll kommer Vickis in till stan och det ska taggas som sjutton
inför resan till Ullared som avgår klockan 05.00 imorgonbitti!
Hihi, känns lite skumt att åka när man är lite småsjuk såhär men
måste ju verkligen dit känner jag och sedan så dör man väl inte
av det, haha! Nej men Vickis kommer väl in runt 19.00 - 19.30
någongång ikväll om det inte blivit ändrade planer sedan igår och
sen så ska vi väl intförskaffa lite färdkost till bussresan så man
slipper lägga massor med dyra pengar på mat och sådär sen när
man stannar i Jönköping för att äta. Sedan så gäller det att komma
på något riktigt bra att göra tills det är dags att sova eller åka det
är lite mycket just nu och det är mitt uppe i en flytt (ja ni hörde rätt).
Aja, vi lär nog komma på något bra i alla fall :) Bara jag ser till att
allt som ska med är nerpackat! Jag har faktiskt denna gången skrivit
en inköpslista på det jag ska kolla på! haha första gången någonsin
när jag åkt till Gekås. Dock är det ju mest bebisgrejer och lite amnings-
tröjor och liknande men i alla fall! Kan ju vara bra att kolla på det man
behöver även om det inte köps med hem!

Nej nu är det dags att vila lite så man i alla fall har lite krafter kvar sen
då man ska träffa V. Måste ju även hinna duscha och fräscha till sig lite,
för det är ju inget man kommer kunna göra imorgonbitti innan vi åker ;)
haha.

Hör av mig senare om jag har tid.
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0