- hoppas på tur.

Känns som en seg dag idag.
Har införskaffat nästan alla julklappar å andra sidan,
men känns som om det ändå inte räcker.
Jag tycker alltid att jag köpt för lite haha, kanske måste
lära mig att begränsa mig lite grann :P jag menar man
kan ju inte handla för flera hundra när man har 4 syskon
bara för att det inte känns tillräckligt? :P

Idag har jag även införskaffat en liten speldosa och en termometer
till klutten. Ska väl även upp till bygg interiör (stavning?) idag och
leta skruvar, det saknas nämligen två stycken till spjälsängen.
Hoppas även på att hitta det sista i julklappsväg till familjemedlemmarna.
Har dock lite kvar till övrig släkt men det får tas lite senare :)


Nej nu ska jag äta någonting,
och hoppas på att jag vinner mina bud på tradera ;) hahaha
jag är nog traderafreak!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0