- jag <3 tradera.

Nu är det bara en enda ynka julklapp som saknas till min
familj och sedan är det ju även till resterande delar av släkten
som vi förvånansvärt nog (hör och häpna) kommer att fira jul
med! Herregud så härligt! Det är tänkt att hela familjen åker iväg
till Vingåker några timmar på julafton och firar med mormor,
moster och kusinerna! Hihi vi har aldrig firat en riktig jul ihop sedan
jag och Saam var små! Det är alltså typ 17-18 år sedan!
Sedan när vi kommer hem därifrån så tänkte jag smyga förbi hos
en väldigt speciell person och önska god jul, om nu personen i fråga
är hemma vill säga :P hahah annars kan det ju bli lite krångligt.

Förövrigt så var jag så slut i kroppen och huvudet igår!
Det var tänkt att jag skulle iväg en stund men fick sedan ett sms om
att det inte skulle gå då personen skulle en snabbis till sjukan.
Det var ju lite tråkigt men jag har ju själv tyckt att sjukan var en bra
idé så jag rörde mig hemåt och slog in massor med julklappar och ja
ni ska se den ena av dom! Det är nog den vackraste julklapp jag någonsin
sett mig själv göra, och den är till en väldigt speciell person så det är
det ju helt klart värt!
Efter många timmar inlindad i julpapper och massor med tejp så rörde jag
mig mot sängen för att försöka sova, och jag hade ännu inte fått någon sms
från personen om att allt var bra, så lite smått orolig var jag och låg mest
och vände och vred på mig i sängen. Jag var så trött att jag nästan mådde
illa men ändå hade jag olustkänsla och kunde inte sova då jag ännu inte hört
något från personen eller ens fått leveransrapport!
Det började skaka i hela sängen och jag kastade mig på telefonen...
...jag hade fått leveransrapport! Lättnad kände jag och la sedan ner telefonen
igen för att försöka att sova nu när smset i alla fall gått fram men då skakade
det igen! Och jag fick svar! Som jag tänkte var allt bra, så jag hann inte mer
än skriva godnatt innan jag somnade! haha.
Jag hann helt seriöst precis lägga ner telefonen innan jag somnade!
Haha, jag är bra knäpp men klart man blir orolig eller hur?

Ikväll blir det bubbelbad och återigen lite packning om inget annat uppkommer.
Och justja! Jag skrev ju om några traderabud igår eller hur? Haha jag vann ett,
eller ja det som jag helst av allt ville vinna! Så vad säger man om ett i princip
oanvänt (som nytt, bara testat) påslakanset med mumin för endast 130 kr?
Jag kallar det i alla fall för ett ordentligt kap! :D det är ju långt ifrån billiga i vanliga
fall! Och vet ni? Jag ÄLSKAR tradera!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0