- julaftonsmorgon.

Ja då var det julaftonsmorgon då.
Känns ju sannerligen mer som en plåga.
Jag är så trött att jag ser stjärnor men klarar
ändå inte av att sova pga av att pappas jobblarm inte
var avstängt och började pipa här för ett tag sen.

Igår så slogs det in paket för fulla muggar och jag insåg
att någon varit och rivit bland mina då det var en kartong
som var helt öppen och en del saknades, tråkigt men det
är väl självklart det händer sådant i våran familj :P
Sen så drog jag och pappa ner till Ica där vi införskaffade
lite godsaker som ska med till vingåker idag och även lite
annat smått och gott som vi skulle ha under kvällen.
Jag och pappa gjorde köttbullar, och det gjorde vi på ca
1,6 kg köttfärs (låter kanske inte mycket, men det blir en
jävla massa att rulla). Pappa stekte mest och jag höll mig
till rullningen som jag förövrigt kommit på att jag är bäst
på! haha. Så igårkväll rullade jag ca 130-150 st köttbullar!
Och vad var klockan när vi var klara? Jo nästintill 01.00!
Dock somnade jag inte förens ca 02.00 men ändå. Så med
några fjuttiga timmars sömn så är det väl meningen att
man ska vara fit for fight, men hör och häpna för jag har redan
hunnit måla mina naglar!

Nej nu ska jag ta och göra något vettigt, ska ju ner på stan en
snabbis idag igen innan vi drar oss. Och snart blir det frukost..
..Risgrynsgröt! :D

Bilder kommer kanske kanske ikväll om ni är snälla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0