- klappat och klart.

Äntligen hemkommen från stan.
Jösses vad packat det är med folk överallt,
och jag är så seg i huvudet idag så jag reagerade inte
ens på att folk hälsade på mig förens dom dök upp mitt
framför ansiktet på mig haha.

Nu är ALLA julklappar färdighandlade och jag har även
handlat åt mig själv. Nu har jag hela min julaftonsoutfit
och sen så blev det en julklapp till lillklutten haha, när
jag handlade åt honom så frågade hon om det skulle vara
julklapp, och seg som jag är i huvudet idag så svarade jag
ja! haha menmen det gör väl ingenting :) För en gångsskull
så lyckades det bli billigt för min del och även så att jag vet
med mig att kläderna kommer att användas fler gånger än
bara imorgon! Sådant brukar jag i vanliga fall vara urusel på!

Nu är mina föräldrar nere på stan och införskaffar det sista,
så jag och mina syskon är hemma och bara tar det lite lugnt.

Nej nu ska jag lägga in lite bilder och sedan försöka att få någonting
i magen! Känner att jag börjar bli lite hungrig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, du verkade vara i en annan värld idag =0) Får skylla på alla hormoner i kroppen

Kram & God jul

2010-12-23 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0