- lilla Noah.


Det är alltid godare att äta allt som alla andra har än det man själv har.
Har ser ni en liten groda med MIN yoghurt runt hela munnen! haha :D


Sen ville jag äta lite själv och då kör vi på stort!  Han har nämligen lärt
sig att flörta haha sötnosen!


Det är aldrig en lugn stund nu när han springer runt och härjar!
Haha min lilla groda! Kan inte förstå att du har blivit så stor!
Kommer ihåg dig med dina 49,5cm när du föddes! haha :)

Vet ni hur duktig han är förresten?
Han kan;
- gå (det lärde han sig ju sent men han går och springer).
- snyta sig själv när han är snorig (sätter papper vid näsan och fräser så att det snorar utav bara den).
- Borsta sitt hår (och även andras haha).
- Klättra ner från soffan (utan att slå sig eller ramla).
- Tvätta sig själv med våtservetter (om han är smutsig på händer eller så, vill också gärna hjälpa till
när man byter blöja, haha).
- Klä på sig själv (även om det blir lite hur som haver vissa gånger).
- pussas (dock med sin egen mun vidöppen).
- Flörta! Haha han är så söt när han gör det! Och han gör det när det är något han vill ha.

Ja det var väl bara en liten del av det jag kom på.
Det låter väl kanske inte mycket för världen men jag är så stolt ändå!
Prata gör han ju dock inte som vi gör, men han säger vissa ord och sedan
så använder han sig av något eget språk hah men man förstår honom i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0