- lösenord på bloggen?

Det trycker verkligen på och klutten trycker ut armar och
ben åt alla möjliga håll och kanter!
Det är full rulle i magen hela tiden och klutten är ALDRIG
stilla! Det är galet härligt men känns lite wierd när hela magen
nästan töjs ut då det trycks från ena sidan till den andra och
sedan uppåt och nedåt!

Idag är det 80 dagar kvar till BF, och det känns ju bara helt sjukt
då det inte är så mycket egentligen! Jag menar, hur fort har inte dagarna
gått hittils? Dock kommer det ju att gå såå mycket långsammare ju
närmare man kommer men ändå! Känns så härligt :)

Jag sitter fortfarande i massa tankar om namn och jag har haft
Alina, Viggo och Theodor i huvudet sedan den dagen då jag fick reda på
att jag var gravid. Sedan finns det ju några andra söta namn men just
de tre är mina absoluta favoriter!
Men sen så känns det lite skumt att bestämma innan, för tänk när man
väl får upp den lilla på bröstet, då kanske det inte alls ser ut som en
Alina, Viggo eller Theodor.
Så det får fortfarande ligga lite vilandes, men som sagt det är ju alltid bra
att ha lite förslag :)

Och på tal om ingenting så var det någon som kommenterat mitt inlägg om
föräldraträffen, därför jag inte valt att publicera eller skriva ut kommentaren
var för att jag tyckte den var stötande, inte just mot mig men ändå.
Jag tänker ändå förklara att jag vet att jag har sagt att Jim finns där för mig
och barnet, MEN i och med att vi inte har samma syn på framtiden osv så kom
vi (eller jag) fram till att om han vill vara en del i det här så får han stå på egna
fötter och engagera sig om han nu tycker det är så viktigt. Alltså, att vill han vara
med så får han men jag tänker inte tvinga eller behöva påminna eller passa upp.
Han är en vuxen person som mycket väl kan tänka själv, därför dök han inte upp.
För att han inte kunde eller kände att det var viktigt nog, det är inget som stör mig
då det är jag som sagt att jag inte tänker tjata.
Nog pratat om det och PUNKT SLUT.
Jag har dessutom slutat svara på frågor då vissa inte kan hålla sig från att skriva
dumma saker, så ska ni absolut kommentera så gör det vänligt och gärna inte anonymt,
det är bara jobbigt och det om något är omoget!
Därför jag valde att använda ordet omoget är för att det var något av det jag fick höra,
att jag var omogen och inte tar detta seriöst.

Jag har inte tvingat någon att läsa min blogg okej?
Ska ni fortsätta och hålla på så kommer det sättas lösenord på och så kommer bara
dom jag känner och som tycker det här ska bli kul att få lösenordet!
Tack.

Nog tjatat om sådant,
jag vet mycket väl vad jag är kapabel till och inte.


lilla hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Asklund

Fortsätt på ditt vis och skit i alla avensjuka jävlar där ute ;)

2010-12-02 @ 13:11:26
URL: http://jeennyasklund.blogg.se/
Postat av: Louise

det finns så mycket dumma människor i världen. det bästa man kan göra är att skita i dessa personer och bara lyssna på positiva kommentarer.

jag tror du kommer bli en alldeles utmärkt mamma till din lilla bebis.

2010-12-03 @ 13:52:46
URL: http://scatterheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0