- MVC besök 4.

Mvc besök 4 - v.29 + 2 (30)
Endast ultraljud.

Idag Måndagen den 6 December klockan 10.30 så hade jag tid på MVC.
Mamma, jag och Noah plöjde fram i all oskottad snö, fast det gick ju rätt bra
ändå och vi var framme i god tid haha.

Idag var det endast ultraljud för att se så att klutten växer efter sin kurva och
för att se ifall min moderkaka har flyttat sig lite, den låg ju litelite fel sist vilket
inte var jättetoppen. Men väl på britsen så konstaterades det att klutten växer
precis efter sin egen kurva och storleken på min mage och ja min kropp överlag
(klutten är ju inte lika stor som "den ska vara" eftersom att jag är så liten och
det skulle inte funka, men efter sin egen och min kurva så ser allt helt perfekt ut).
Klutten väger nu ca 1,3kg (en "normalstor" bebis skulle ligga på 1,4 - 1,5 ungefär)
och min moderkaka hade flyttat sig en hel del så nu såg det riktigt bra ut! Den kan
ju fortfarande flytta sig lite men det är inte någon fara eller så längre nu :)
Justja, vi upptäckte även att klutten ligger med huvudet nedåt, ganska långt nere
så jaa..

Dessutom vet jag något som inte alla andra vet :D hihihii.


Eftersom att det bara var ultraljud så gjordes inget annat men jag vägde mig i alla
fall, bara för att se att jag i alla fall går upp i vikt.
Och...

Viktuppgång från förra kontrollen: + 1,5kg.


Min klutt! (vet att bilden är dålig men kommer en bättre snart).
29 + 2 ♥







Kommentarer
Postat av: Marie

En pojke? ;0)

2010-12-06 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0