- nedåt ja.

Idag

v.33
32 + 1 ♥

Jag har ju varit helt spänd nu i snart en veckas tid, inte ens när jag sover
så är magen mjuk någonstans eller avslappnad. Det är alltid full rulle och
fart och fläng och han gillar verkligen inte att sova haha!
Det känns nästan som att han gräver på slemproppen typ (vet ju inte hur
det känns men ni förstår säkert), och sedan så trycker det extremt mellan
höftbenen (nästan nere vid låren).
Imorse så vaknade jag av att jag hade ont och det bara tröck nedåt och
det gjorde verkligen ont i både ryggslutet och vid blygdbenet. Som jag nämnde
i inlägget innan så tror jag verkligen inte att han ligger kvar där inne enda
till februari, och det är ingen annan i min omgivning som tror heller, inte med
tanke på hur magen har växt, hur spänd den alltid är och hur han trycker sig
nedåt.

Ska bli skönt att gå på kontroll igen sen efter nyår, så man kanske får reda på
hur det ser ut, hur långt ner han ligger osv.

Nu är det 55 dagar kvar till beräknad, det är ju sjukt hur fort tiden har gått!
Jag kommer liksom ihåg när det var 130 dagar kvar och jag tyckte att det var lite!
haha :P Det har ju gått så galet fort, jag vet att jag tjatar om det jämt men tror
inte att dom som inte varit i min sits själva riktigt förstår. Man kan inte sluta tjata om
det, och man kan knappt förstå själv hur fort det gått!

Imorgon ska jag förresten in på apoteket för att köpa mer järntabletter då jag bara
har ca 4 stycken kvar. Ska även leta efter lite gipslindor och vaselin så man kan ta
och gjuta av magen så småningom :) Inte för att den är speciellt stor och kommer inte
att bli heller, men det är ändå min mage med min lilla klutt i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0