- oavsett så är jag lycklig.




29 + 4 ♥

Mammas lilla prins växer på så att det knakar!
Har jag förresten berättat att min BM tyckte sig se ganska tydligt att
det är en liten pojke? Hihi.
Jag som inte ville veta, jaa man kan ju inte hålla sig föralltid ;)
Sen så var jag bara tvungen att bevisa för vissa som envisades om
att det var en tjej fast jag kände på mig att det inte var så!
Precis när jag fick reda på att jag var gravid så trodde jag själv att
det var en tjej men det ändrades ganska snabbt och jag blev mer och
mer säker på att det var en pojke.

Jaja, struntsamma!
Man vet jag aldrig till 100% i alla fall, även om dom är säkra.
Oavsett så är jag överlycklig!

Och som min kära BM sa så är det ju inte så jättemycket plats kvar och
ändå är lillen liten, och jag kan ju säga att det verkligen känns!
Och att han ligger med huvudet nedåt en bit känns också, för jag har hela
tiden fötter och händer och allt uppåt! Speciellt så fötter under revbenen!
Haha men så härlig det är så ska inte få det att låta som om jag klagar.

Mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0