- om flytten.

Ja vad ska man säga.
Har varit full rulle hela hela dagen och nu är vi tillbaka
uppe hos pappa för att käka lite och packa ner allt det
absolut sista som finns här uppe och i förådet (där det egentligen
bara är mina saker haha). Så jag passar på att uppdatera lite
smått sådär.
-
Efter att jag och Noah ätit frukost och fixat så drog vi oss bort till
nya lägenheten. När vi kom dit stod det lite saker här och där och
vi började att packa upp lite kökskartonger och flytta in alla saker
så dom stod i rätt rum. Under tiden så kom Morbror Jimmy och min
bror ett flertal gånger med ännu mera saker.
När allt tillslut var färdigkört från mammas lägenhet så började jag
och Noah röja på riktigt, alla kläder viktes in, sängar skruvades ihop
(ja jag vet att jag är en händig dam). Sedan så kom mamma och det
blev ännu mer röj. Klockan tickade och mamma sprang iväg en snabbis
för att handla och Noah blev såklart jätteledsen men tvärsomnade när
han satt mage mot mage i mitt knä, haha min lilla skruttunge!
När mamma väl var tillbaka åt vi lite snabbt innan vi fortsatte där vi slutade.
Katterna är också  flyttade förresten och gissa om dom trivdes haha!
Nu får vi bara tänka på att inte ha nappflaskor eller nappar framme för det
äter Findus upp.
-
Mitt rum är i princip färdigt. Behöver bara en glödlampa till taklampan, en
bäddmadrass till sängen eller en helt ny lite större säng. En sänglampa till
klutten, ett skötbord, en byrå, en spegel och sedan två stycken trådbackar
i garderoben. Kan ju även vara lite lämpligt att köpa matchande sängkläder
haha, så man inte har olika av allt :P Sedan så saknas det ju krukor och
blommor men kan ju inte ta allt på en gång.
-
Nej nu ska jag äta lite choklad, sätta mig i soffan och sedan hämta upp det
sista från källaren som jag verkligen behöver ha med mig.
-
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0