- omogna jävel.

Har precis kommit hem från Max luciafest och jag tänker aldrig
någonsin igen försöka att göra något med hela familjen.
Zoomen på kameran var knäpp så någon (...) kastade kameran
i papperskorgen och kastade sig sedan på cykeln och åkte hem.
Jättemoget och kameran är full av bilder på mig och magen så
självklart var jag tvungen att hämta den.
Alla föräldrar bara vände sig om, inte så konstigt kanske när en fullvuxen
karl ställer sig och kastar en kamera för att det inte passar.
Sedan så kändes det som om alla föräldrar i Max nya klass kollade ner på
oss fattiglappar..Inte så konstigt heller då en vuxen människa gör sånna
omogna grejer. Usch jag skäms, alla skäms.
Sen när vi skulle hem vägrade Max och då fick vi jaga honom i år och dar..
Alltid!
Så nu är jag arg och ledsen, varför kan ingen bara vara normal bland folk?

Hoppas på att jag får tag i en kamera eller att pappas funkar,
annars kommer det inte bli några bilder alls, inte ens när lillklutten är född.
Menmen så är det alltid...Om jag inte har någon snäll vän som har en kamera
att låna ut till förlossningen vill säga. Aja det får väl lösa sig.

Jag som hade tänkt att visa mina nya stövlar, magbilder och hängselbyxorna
som mamma hade när hon väntade Noah (som jag nu kan ha). Men det blir
nog inte så nu.

Ska kila,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0