- onödig fakta.

Har en kamera som funkar vill jag bara säga.
Ifall någon enstaka stackare skulle bry sig :P haha.
-
Har även fått nycklarna till mammas lägenhet så imorgon
blir det flytt för fulla muggar och jag får ställa upp sakerna
i mitt rum där hemma (som jag bara har tillfälligt då jag förhoppningsvis
flyttar den 1/2). Skönt, och det som är ännu skönare är ju att
jag inte får bära en massa saker, mohaha :D
-
Ska även visa lite saker som är nytt bl.a mössor, strumpor och ett babygym
till klutten och sedan mina nya skor (om jag inte redan visat dom vill säga).
-
Nej men nu ska det packas lite mer och jag ska få iordning på mina kläder som
ska direkt in i garderoben imorgon (dvs de få kläder jag kan ha på mig nu ;) ).
Såå, kanske uppdaterar igen senare eller så blir det imorgon när jag går in i ny
vecka. Hihihih
-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0