- rea är mitt kall.

Jag har ju som sagt länge spånat på vad jag ska ha på mig den stora
dagen (imorgon höhö) och idag kom jag äntligen fram till det, och det
även på rean! Haha men ni som känner mig vet ju att jag brinner för
rea!


En svart mammatröja med 3/4 lång ärm.
H&M 50:-


Röda tights med hjärtan på (hjärtana syns jättedåligt på bilden).
Lindex 20:-

(svarta tröjan + tightsen är alltså juloutfiten och sen svarta benvärmare
och rött sidenband i midjan till).

Detta fick jag också med mig.


Röd Bh (mycket behövligt då ingen annan passar för tillfället haha,
även lite juligt så kanske hänger med till outfiten imorgon? vem vet)
H&M 50:-



Blå och grårandig body + mössa.
Kluttens s.k julklapp haha.
H&M 99:-  (79:- för mig då jag hade lite rabatt).



För ett tag sen så införskaffades även denna:
(men tror minsann att jag glömt att visa den.


En marinblå amningströja.
H&M 50:- (sannerligen ett kap!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul !



Hoppas du få en bra Jul med en massa god mat

och många klappar.



Kram

2010-12-23 @ 16:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0