- Sammanfattning 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde 18 och gjorde även ett graviditetstest.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, vet inte ens vad jag hade för löften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Alexandra fick ju lilla Alvin som t.ex :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Haha, som vanligt inga alls.

6. Är det något du saknar 2010 och vill ha 2011?
Min lilla klutt, mera tid med min kusin och egen lägenhet!
Och även min kära skyddsängel som bor ca 100 mil här ifrån!

7. Vilket/vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
11/10 - Jag "plussade" och fick reda på att jag var gravid.
12/10 - Jag fick se min lilla skatt på ultraljud för första gången!

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag fick hyreskontraktet?

9. Största misstaget?
Utan mitt största misstag i år så hade jag aldrig haft skrutten i magen,
så ser det nog mer som framgång än misstag faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej det har jag väl inte tror jag? Haha.

11. Bästa köpet?
Min skinnjacka, mina neonrosa solbrillor och sedan kluttens overall!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bebissaker! Och även underkläder som ändå aldrig kommer att kunna
användas igen :P haha

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Min barnmorska!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak Americano? och Million pieces.

15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Vet inte riktigt, tror inte det är någon skillnad? Förutom det
här med klutten då, då är jag lyckligare än någonsin i så fall.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på alla andra!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på lögner.

18. Hur kommer du eller hur tillbringade du julen?
Julen i år tillbringades med familjen hos släkten i Vingåker.
Och nästa år kommer den att tillbringas med min lilla prins och min
familj.

19. Blev du kär i år?
Jo.. Men inte helhjärtat.

20. Hur många one night stands?
pass.

21. Favoritprogram på tv?
Grey's!

22. Bästa boken du läste i år?
Ojdå, har jag ens läst någon bok i år? :S hahah
Kommer ärligt inte ihåg!

23. Största musikaliska upptäckten?
Tove?

24. Fick du något du önskade dig?
Massa kilon! Haha, det har jag alltid önskat mig!

25. Något du önskade men inte fick?
En kamera kanske? Har inte tänkt på mycket på saker
jag inte har som jag har önskat mig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fyllde ju 18 så var på krogen med många jag tycker om, sjöng karaoke, blev
utlåst och vandrade i snöstorm enda till laggarhult i sommarklackar
mitt i natten! haha :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade fått träffat min kusin mer!

28. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Bekväm och lite lam kanske? haha :)

29. Vad fick dig att må bra?
Min bästa vän och även min mamma och sedan lillprinsen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kändis? Öhm, kommer inte direkt på någon.

31. Vem saknade du?
Min morfar som alltid.

32. Ditt bästa minne?
När jag fick reda på att jag var gravid och när jag fick göra ultraljud!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Finns ju ganska många nya människor jag träffat, men måste nog säga
att JoHaNNa är den bästa jag träffat i år! :) Sötare tjej får man leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0