- skulle nog behövas.

Känns just nu igen som om det är massor av saker som jag behöver.
Och det känns samtidigt som om jag inte kommer få tag i allting. Haha
vilka i-landsproblem jag har.

Nej men jag skulle behöva en säng, en som är minst 120 (helst 140),
en byrå, ett skötbord (det är inte akut eller så men det är något jag vill
ha, så det så!), vägghyllor, en dator, en kamera, två bultar till spjälsängen,
en bilbarnstol vore ju lite bra också, jaa listan kan göras lång haha!
Äsch, här sitter jag och skriver om vad jag behöver, fast å andra sidan har
jag inte tvingat någon att läsa min blogg heller. Sluttjatat om vad som behövs.

Fick förresten tag i personen igår (om någon bryr sig).
Livs levande och som vanligt lite förvirrad ;) Det gillar jag, speciellt då jag
är mer än förvirrad själv haha!
Hoppas på att få lite trevligt sällskap av personen i fråga lite senare.
Skulle nog behövas.

Nu är det inte långt kvar till jullovet heller!
Dock så kommer jag ju ändå inte att gå varje dag då jag har börjat få så
fruktansvärt ont i höfterna, ryggen och även sammandragningar.
Får nog till och med lägga till en hemmadag, alltså en dag mer hemma i veckan
än vad vi planerade med rektorn. Aja det där löser sig nog.
Har ju fullt upp med texter och så hemma ändå, och sen får vi ju se hur pigg jag
är efter lovet.  Idag är magen nämligen spänd som en ballong och det bara trycker
i eller på höfterna. Men som sagt, jag kan inte låta bli att uppskatta det ändå, klutten
mår ju bra så då får det gärna vara lite besvärligt :)

Nej nu ska det vilas lite.
Hör kanske av mig senare, om pappa låter någon låna hans dator när han kommer
hem på lunchen och sedan från jobbet...
Annars är ju iof min bror hemma, så kan nog sno hans dator en snabbis om det skulle
vara akut.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Niclas

hej hur mycket kan skötbordet och bilbarnstolen kosta som mest? vet nämligen en som säljer ett skötbord och en som säljer en bilbarnstol:)

2010-12-14 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0