- slut på lager.



v. 33
32 + 5 ♥

Idag är magen nästan inte alls spänd (än så länge) men ändå har klutten
lyckats sparka och trycka åt alla möjliga håll! haha.
Eller ja, han ligger ju med ryggen åt högra sidan så det är ju vänstersidan
som blir mobbad och tryckt ;) haha.
Har än så länge bara haft en enda liten sammadragning, men det är ju bra.

Var förbi på MVC förut då läkaren i E-tuna sa åt mig att gå dit imorgon (idag)
så att dom fick kolla att det inte var någon mer blödning bara för att vara
säker, det är ju ändå inte bra om det blöder för mycket. Så när jag varit där
och pratat ett bra tag med min barnmorska så drog jag förbi sjukhusapoteket
där jag skulle hämta ut mina mediciner, salvan och även järntabletter.
Tyvärr fick jag bara med mig salva och järntabletter hem då medicinerna inte
fanns på lager men skulle finnas imorgon nere på apoteket på stan, men jag
klarar mig ju på de få tabletterna jag fick i Eskilstuna, i alla fall under morgondagen!

Nu ska jag och klutten vila lite.
Det måste vi ju göra enligt farbror doktorn :)
Nås på mobilen om det skulle vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0