- tråk.

Vem?
Vem sov hos dig senast? - Vickis.
Vem pussade du sist? - Noah :)
Vem tror du tänker på dig just nu? - hHar ingen aning.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Beror på.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - D.
Vem har du senast ringt? - Mamma.
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Kommer inte på någon just nu.

Vad?

Vad får dig att bli rädd? - Höjder, knivar, högljudda män som bråkar och ibland mörker och ensamhet.
Vad gjorde du i helgen? - Öhm. Flyttade tror jag? :S
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - Beror på vem, men självklart bli väldigt ledsen.
Vad har du på dig just nu? - Byxor, underkläder, strumpor och ett linne.
Vad tänker du på just nu? - Att det är julafton imorgon och jag inte har en gnutta julkänsla.
Vad för mobiltelefon har du? - En skruttig gammal röd Samsung.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - Röd med vita stjärnor :)

Är?
Är du snygg? - Pass.
Är du brunett? - Emellanåt, haha.
Är du orolig för något just nu? - Ja det är jag väl.
Är du lycklig? - Klart jag är :D
Är det snyggt med rosa strumpor? - Jag älskar strumpor och jag älskar rosa så det låter väl bra? :)
Är du kär? - Kanske det kanske ;)
Är du oskuld? -  Med en bebis i magen?
Är du mysig? - Det kan väl hända har jag hört.
Är det snyggt att vara riiiiiiiiiktigt smal? - Nej det är det inte, därför jag förtvivlat försöker att gå upp i vikt.
Är du ensam just nu? - Aldrig ensam, har ju klutten i magen!
Är det soligt ute? - HAHA, nej. Mörkt och kallt som fasiken!

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - Tyvärr ja, men det var nödvändigt just då.
Har du blivit sviken av en vänn förut? - Det har hänt några få gånger.
Har du plattat håret någongång? -  Jadå, gör det nästintill dagligen.
Har du något husdjur? - En mongohund och två cpkatter.
Har du gått ner i vikt förut? - Jotack..
Har du hål i naveln? - Har haft.
Har blåa ögon? - Det och gröna.
Har du varit i Asien? - Nej. jag har hållit mig i sverige hela livet.

Vill?
Vill du ha breda höfter? - Jatack.
Vill du vara smalare? - Verkligen INTE.
Vill du ha en hund? - Har ju en redan :)
Vill du att det ska vara soligt nu? - Jatack!
Vill du ha sex just nu? -  Nej, det skulle bli lite krångligt precis just nu faktiskt.
Vill du vara singel? - Beror väl på.
Vill du sova just nu? - Inte just nu, men snart!

Kan?

Kan du cykla fort? - Kan kan jag nog, men vågar gör jag inte :P
Kan du sminka snyggt? - Nja, det är väl dugligt.
Kan du springa långt? - Det kan jag däremot (när jag inte har min stora mage vill säga).
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - Ja det kan jag.  
Kan du bita dig i tån? - Nej. Och skulle aldrig göra det heller!
Kan du vara sparsam med pengar? - Har blivit mycket bättre på det nu.
Kan du vara utan sex tills du är gift? - HAHA, lite sent påtänk nu kanske :P

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - Mysigt med mycket foton och lampor!
Hur vill du bo? - I ett litet hus på landet :)
Hur är ditt drömjobb? - Med en massa djur eller massvis med barn :)
Hur mår du igentligen? - Det är helt underbart! Lite snorigt bara ;)
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - Precis som min skyddsängel ♥
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? - Beror lite på?
Hur många solglasögon äger du? - 3 par.
Hur länge ska du vara vaken idag? - Beror lite på hur mycket som måste göras ikväll.

Ska?
Ska du sova snart? - Snart och snart vet jag inte, men inom en snar framtid.
Ska du utomlands i år? - Nej det ska jag inte.
Ska du ha något svart på dig imorgon? - Ja men det ska jag ju :)
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Det är olika.
Ska man va lång eller kort när man är kille? - Ojdå, det är väldigt olika.
Ska du duscha i morgon? - Ja det hade jag tänkt.
Ska du köpa något i veckan? - Det gör jag säkert.
Ska vi sluta ställa frågor nu? - Do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0