- imorgon får jag träffa min älskade!

Godmorgon!

Idag är det torsdag, det är 23/12 och alltså dagen innan julafton.
Och jag kan ju villigt erkänna att det inte känns så alls!
Imorgon ska vi ta oss till vingåker om det nu vill fungera vill säga,
och nu ikväll måste allt göras som vanligt! Alla julklappar är inte
införskaffade och vi har inte ens börjat med maten som ska med
oss till vingåker (pga att vissa hemma är för bekväma för att göra
något). Men det löser sig nog.

Jag ska dra mig ner på stan hade jag tänkt för att kanske hitta något
fint man kan ha på sig imorgon, jag har ju å andra sidan lite finfina kläder
hemma men vore ju roligt ifall det är lite småjuligt också :P

Just nu pratar jag med min älskade kusin i telefonen.
Henne får jag träffa imorgon :) HIHIHHI.
Älskar det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0