- morgan.

Ja vad mer kan man säga än att en dag som gårdagen sätter sina spår?
Jag var lite smått krasslig och så vidare men bestämde mig ju ändå för
att åka.

Jag och Vickis möttes i torsdagskväll, handlade lite färdkost till bussresan
och käkade på donken. Där satt vi ett bra tag innan vi drog hem till mig där
vi la oss på sängen och pratade och skrattade som aldrig förr, för vi hade inte
tänkt att sova alls innan vi åkte. Klockan tickade och det sista vi båda minns var
att Vickis kollade på klockan och då var hon 23.30 haha efter det så däckade vi
båda två med alla kläder på! Vi vaknade av att larmet ringde med låg kvar i sängen
en bra stund och gick hemifrån mig ca 04.35 och det var så galet kallt ute att jag
helt seriöst trodde att jag skulle dö!

Väl framme så stod redan bussen där och väntade och tack och lov för att vi fick
platserna längst fram, då gick mitt önskemål vid bokningen fram i alla fall!
Vi åkte och jag somnade som vanligt på bussen, och ungefär två timmar senare så
var vi framme i Jönköping där vi skulle stanna för att fika, gå på toa osv.
Vi stannade endast i 30 minuter och åkte sedan vidare mot Gekås.
Jag tror aldrig att jag haft så ont som jag hade under resan ner, jag hade sånna sammandragningar
att jag trodde jag skulle dö! Haha, hjälpte ju inte att toaletten var så liten heller
att jag (som är så minimalt liten) knapps ens tog mig in! haha
Minns inte så mycket av sista biten dit, men när vi kom fram så hämtade vi alla fall
en vagn och sedan så drog vi oss in till varuhuset där vi visste att många timmar
skulle gå fort! Vi kom in där klockan 10.15 ungefär och kom ut genom utgången
när klockan var 15.05 och det alltså bara var 25 minuter kvar tills alla skulle samlas
vid bussen, och ändå hann vi äta! :D

Bussresan hem gick långsamt och bara därför skulle vi ju stanna i Jönköping i hela
50 minuter! Haha, kan dom inte bara förstå att man vill hem så fort som möjligt? :D
Jag och Vickis fick i alla fall tid för vårat finfina fika som vi införskaffade för några ynka
småpengar inne på Gekås;

litelite julkänsla fick man allt! haha

Sov lite på hemvägen också och när vi väl var framme i stan sedan så fick jag även
skjuts nästan enda hem till dörren av Vickis pappa som inte tyckte jag skulle gå den
lilla biten hem! haha :D

Blev inte så mycket inhandlat denna gången heller men ändå sånna saker som
jag verkligen behövde och jag är mer än nöjd!


Madrass till spjälsängen.


Täcke och kudde till spjälsängen.


En svart skötväska, som nog är något av det bästa jag köpt i hela mitt liv!
Man fick även med en skötbädd, flaskvärmare (sån som håller flaskan varm)
och en plastficka att lägga papper och sådant i.
Gillar den skarpt och den är så rymlig och praktisk!



En vit Badcapé med söta Nalle Puh och Tiger på!


En badtermometer.


Det här var nog mitt näst bästa köp! Haha :D
5 pack våtservetter! Dock ska klutten bara ha 4 men fick bli 5 när
jag handlade för att det blev en mer jämn summa :P Så Noah får en
av dessa.



6 par strumpor som åker direkt ner i väskan! haha :)


Kroppspuder.


Sedan blev det två små änglar.

Såå, mer än detta blev det inte.
Om vi inte räknar med godis och fikat till bussresan hem.

Tack för en underbar dag Vickis!

JUSTJA!
Fyfan vad jag höll på att dö! När jag och Vickis stod och spanade på våtservetterna
så stod Morgan där precis brevid och fixade med något och han stod och sneglade hela
tiden och log osv, man såg att han bara stod där och kollade för att se om vi skulle viska
om honom eller så, haha och vi brydde oss ju inte bara utan skrattade åt honom för att
det var så larvigt! Liksom, bara för att man är med i tv behöver det väl inte betyda att
alla blir helt galna bara dom ser en i verkligheten?
Så när han efter många långa minuter insåg att vi inte brydde oss om ifall han varit med
i tv eller så vände han sig efter några andra tjejer och frågade om det var bra med dom!
Hahahahahaha.



Kommentarer
Postat av: vickis

jadu min fina , den där resan glömmer jag inte :) super mysigt och trevligt och galet och kul som vanligt :) Morgan va ju för go . hahahahahaha ! han inne på banken oxå hörru ;)

2010-12-03 @ 15:55:02
URL: http://victoriaelisabethlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0