- lugnt och skönt.

Hejsan!
Idag är det alltså nyårsafton, sista dagen på året!
Känns ju sannerligen inte så men å andra sidan hade jag ju
ingen julkänsla heller.
Har varit nere på apoteket och hämtat ut min medicin också,
så nu ska vi se om det funkar eller inte ;) haha.
Idag blir det till att käka god mat, dricka lite alkoholfri cider med
sån där kork på som man kan skjuta iväg! haha bara för själva
grejens skull. Och sedan så blir det tvn och ligga i sängen.
Sköntskönt och jag känner att jag inte hade velat gjort något annat
idag heller.
-
På tal om ingenting så har jag pratat med min lilla ängel och vet ni,
han kanske lyckas ta sig ner hit till sommaren! Vi får väl hoppas på
det bästa :)
-
Idag fyller min kusin Alexander år också! Hela 14 år!
GRATTIS GRATTIS ALLE :D:D
-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0