- 67.

ERIC GICK VIDARE!
Jag kom just på att jag inte skrivit vem/vilka jag höll
på i melodifestivalen, men det var i alla fall Eric Saade.
Och han gjorde det, åååh så skönt :D
Thihi, nu är jag ännu mer glad än vad jag var förut.
Har dessutom en till låt som bara är såå underbar!
Och vet ni en sak? Den är riktigt jävla bra! :D

Och vet ni en sak till? Jag fyller om 67 dagar.
Det finns en sak jag verkligen önskar mig men det är
något sådant som man bara önskar när man ser en
fallande stjärna, alltså säger man det inte högt så att
någon hör :)
Vi får väl se om det finns någon tankeläsare där ute
som kanske ger mig det.
Förövrigt så vill jag har en laptop, gärna med inbyggd
webbkamera. Om ni vill veta liksom ;)

Nej nu ska jag käka något och sedan så blir det nog sängen.
Så säger nattinatti nu!
Ifall jag inte orkar mig till datorn igen ;)

Nattinatti och sovsött,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0