- allsång i rummet.

Sitter här och har precis haft allsång med lilla Noah :D
Haha, vi körde hans favvo, "En kulen natt" och sedan så
blev det lite "Klappa händerna" och lite annat kul, hahah
det är ju tur att man kan roa någon kotte på denna jord :P
Precis nyss så förflyttade sig Noah ut till mamma i köket,
det blev riktigt kallt i knäet och det vart även riktigt tyst.
Jag har i alla fall på musik, men ingen allsång blir det här
nu, haha men nej man behöver ju inte skämma bort sig
ännu mera, folket ute i köket kan ju börja undra vad man är
för idiot. Haha, nog för att man sjunger när man håller i en
bebis, men inte när man sitter helt ensam :P
Iof så brukar jag sjunga för mig själv, men det vet ju inte
dom om :P hahah.

Just nu så har jag en av världens bästa films soundtrack på
på en hög volym! "A walk to remember" får mig att tänka mycket
och det är så mycket känslor i den filmen!
Love it!

Dags för att göra något annat en snabbis,
lovar att alldeles strax komma med en uppdatering och kanske
lite bilder från när jag började 1an.
Haha, hela klassen såg så liten ut och det var ändå bara ett
år sen, fast jag ser likadan ut men ändå :P hahaha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0