- bättre idag.

Hejsan.
Jag känner redan nu att denna dag är bättre än igår.
Hela dagen igår bara gick och det kändes som om det
gick så jävla sakta!
Jag var inte på jättebra humör igår, jag var trött och ledsen.
Men någon sa igår till mig att man ska försöka se det positiva
i allt som händer, så jag försökte och tyckte inte att det hjälpte,
enda till jag upptäckte att jag log samtidigt som vi pratade.
Du är underbar! Tack för att du verkligen försöker få mig på
bättre humör, och vetu att du lyckas?

Jaja, men kastade mig i soffan igår och slog på "A walk to remember"
och sedan så bara försvann jag in i en egen värld!
Sedan så vaknade jag i soffan imorse och bara kände att denna dag är
så mycket bättre än gårdagen!

Nu ska jag lyssna lite på musik :D
Sedan blir det film tillsammans med lite varm choklad och mackor :D
Förresten så snöar det här igen, usch hatar snö just nu!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0