- den lever!

Trodde inte att jag skulle kunna skriva något mer idag.
Det är ju så att våran dator la av, så sen dess har jag
använt min brors dator som stod här.
Men idag så skulle han iväg och lana så då tog han såklart
med sig sin dator, men vet ni vad jag kom på då?
Joo vi har ju våran supergamla dator i rummet, och den
lär fungera någolunda om vi bara stoppar i internetsladden.
Sagt och gjort så fungerar den!
Den är seg som en snigel och låter värre än en motorsåg,
men den fungerar ju :D Hihi.
Dessutom har jag en massa gamla bilder här som jag kanske
kan lägga upp om ni har tur :D HAHA.

Har precis kommit hem.
Freddie-snutt var röksugen och hade inga cigg så jag tog med mig
Ozzy (som ändå behövde gå ut) och sedan så gick vi bort till sandbäcken
där vi mötte honom.
När vi rökte klart så tog vi sällskap då han skulle med bussen.
Så han passade på att hälsa på mina kattungar när jag lämnade Ozzy :D
HIHIHI.

Bilder kommer snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0