- den når in i varje liten vrå, den finns där dom är.

Har precis kommit ut ur duschen,
har sminkat mig lite och fixat håret.
Dock vet jag att det egentligen är onödigt
då jag ändå måste tvätta bort det för att
sminka mig sen igen inför ikväll.


Osminkad och söt, eller inte alls :O

Det blir i alla fall liiiite bättre med smink ;)

Menmen,
sitter här och lyssnar på lite disneymusik.
Ska strax ner på stan med mami och Noah igen.
Jag ska införskaffa en spetströja och sedan en
snygg BH som kan användas under :D
Hihi, så kommer kännas lite annorlunda att gå klädd
så men vafan, Ellen fyller ju! :D

Ska förresten kolla lite hårfärg till mig,
och sedan en present till, till min kära ängel!
Hihi.

Jag längtar som fasiken och är nervös :O
Haha, varför är jag nervös? :P
Cp.

jaja, nu ska jag kila.
Uppdaterar med lite bilder sen (A)
Så skönt att det finns webbkamera på denna datorn ;)
Då blir bloggen lite roligare :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0