- denna ljuva morgonstund.

Imorse så beslutade jag och Noah oss för att vi skulle baka
kladdkaka. Så sagt och gjort så kastade vi på oss bärselen
och började att blanda ihop allt. Och vet ni var det bästa var?
Att JAG slapp vispa :D Allt jag behövde göra var att hålla i skålen haha.


Sötnosen min!


Och såhär underbar blir kladdkakan när man har super-visp-hjälp!


Och självklart var bebisarna med :D
Tindusen högst upp och Tiinisen längst ner :D

En underbar morgon,
så nu luktar det kladdkaka i hela lägenheten :D


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Gud vad söt han är! Nästan lika söt som sin storasyster :D



(Mamma tycker att han är as-lik Pernilla på den tredje bilden :D)

2010-02-21 @ 15:26:27
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0