- familjen annorlunda.

Nu har jag kollat på familjen annorlunda.
Och jag kan inte säga annat än att jag är avundsjuk!
Många tror väl jag är sjuk i huvudet, men det som jag älskar så
sjukt mycket är barn och djur!
Jag skulle vilja bo ute på landet med så mycket djur och barn att
det är fullt överallt!
JAG ÄLSKAR BARN, JAG SKULLE KUNNA HA HUR MÅNGA SOM HELST!
Alla bara skrattar och säger att jag är knäpp, att det är sinnessjukt,
men vafan det är ju barn, det kan man väl inte få för många av?

Fatta att det är 3 familjer som sammanlagt har 26 barn,
nu blir det ju 27 när dom fick en bebis till och 28 om man räknar med
dom som ska ha en till.
Jag tycker det är mysigt men det är ju jag.
Synd att min kära pojkvän inte gillar barn bara :P
Haha, men vänta ni bara, om 30 år så sitter jag där med alla mina barn
och alla mina djur och vi har en stor buss så att alla ska få plats :D
(drömma kan man ju i alla fall göra)


Fatta bara så underbart!
Ni som aldrig har varit med på en förlossning, ta chansen om ni får den!
Det är det underbaraste och mest skrämmande.
Jag har varit med och jag är så jävla glad över att jag tog chansen,
jag ångrar det inte och det var det häftigaste och med överväldigade ögonblick
i hela mitt liv, det är helt obeskrivligt!
Alla känslor bara flödar och tårarna rinner helt hejdlöst!
Så snälla, ta chansen om ni får den, ni kommer inte ångra det.
Vi hade tur som hade en snabb och lyckad förlossning, det kunde ju lika gärna
ha slutat illa, men så ska man inte tänka.
Tänk positivt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0