- godmorgon.

Gooooooodmorgon! :D
Haha nu har jag varit vaken i ca i halvtimma.
Mamma väckte mig då och är så morgonpigg när
hon varit ute ;)
Just nu så sitter jag här i soffan framför Marves nya
dator :D Hihi, så mysigt.
Jag ser ut som ett åkerspöke men jaja, det får man väl
tåla!

Idag är dagen liksom!
Åh det ska bli så roligt och det kommer att bli mycket
surprises! (stavning?).
HIHIHI :D


Jag och min lilla Tinis!
Om ni tänker på bilden från igår på¨mig och Tidusen så måste ni väl
se att dom inrte är jättelika?

Time for frullebulle!
Och svar på Mother fuckaaaaah brothaaa from another motheeeer:
Jaaa jag är efter, men jag har aldrig vågat smaka den förut, dessutom
så drack jag den vanliga nästan samtidigt (A)
Och till råga på alllt så käkade jag massa turkisk peppar, kan det ha med
smaken att göra?
Och vet ni andra? PUCKO ÄR SÅ WINGAAAAAH!



Mer uppdate senare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0