- gone, it's all gone.

Blogg.se krånglar för mig verkligen heeeela tiden!
Åh vad ska jag ta mig till?! :(
Ville bara säga att mina naglar är väck (stavning?) nu!
Jag kan inte ha långa naglar om jag ska kunna spela
gitarr, så de fick lov att ryka sådär en snabbis.
Men men det har jag väl inte dött för heller :D

Just nu så är jag trött och ska sova, men måste först
lyssna igenom alla barnvisor som jag lyckats hitta :P
Haha ska man lära Noah så måste man ju kanske kunna
något av dem själv :P

Jag ska försöka att bättra på min svenska lite, därför
ska jag försöka att skriva "dem" istället för "dom",
påminn mig om jag glömmer och skriver fel.

Tack Kenny för idag!
Det känns som om du kommer tröttna då jag är så jävla
trög men men det ska väl lösa sig hoppas vi ;)
Haha, tur att du är van med mig och att du står ut :P
Haha, tack återigen!

NATTINATTI!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Kenny Nässlander

Varsågod (: om du vill så kan jag lära dig barnvisor? så du kan spela för noah? :) <3

2010-02-10 @ 22:02:54
URL: http://xKanashimi.bilddagboken.se
Postat av: EVELINALINDH'

ÅH ja det kan du få göra :D Men först ska jag försöka lära mig att byta och sedan kanske ackorden :P haha :)

2010-02-10 @ 23:25:06
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0