- heldag.

Nu är allt som det ska igen.
Jag har kommit hem, ätit, kollat på melodifestivalen
och umgåtts med min kära lillebror som uppenbarligen
hade saknat mig massor.

Dagen började med att jag drog hem till älsk där vi sedan
vart upphämtade av svärmor.
Sedan så drog vi förbi hos Lotta där hon och Leah hämtades
upp och sedan så bar det av ut mot huset i "Polen".
Där flyttades det massa saker och tiden bara tickade.
Efter att flyttlastbilen var full så drog vi in till stan och käkade
pizza, jag och Lotta delade på en kyckling med annanas (stavning?)
och vitsås. För det första smakade pizzan INGET, och för det andra
så var det så fjuttigt med vitsås på att vi trodde vi skulle dö.
Haha, hon är för skön lilla Lotta, har aldrig tråkigt med henne!
Du är underbar vännen!
Sedan så var det bara att åka iväg igen.
Vi skulle till nya huset och lasta in saker, men först så stannade
vi vid stallet som låg inte alls långt ifrån huset. Jag och Lotta mockade
och sedan så drog vi till huset för att flytta in sakerna.
Vi flyttade och flyttade och klockan blev mer och mer.
Sedan så drog jag och Lotta till stallet igen för att ta in hästarna.

Efter det så bar det av mot det gamla huset (inte i polen) där våran
skjuts in till stan väntade.
Klockan var typ 10 över 8 när jag kom hem, så det har med andra
ord varit en stenhård dag.
Deras nya hus var så sjukt fint! Så stort och så mycket fina saker,
åh där skulle jag verkligen vilja bo!

På tal om allt detta ovan så ska jag och Lotta ut och rida någon dag,
det var längesen vi gjorde det sist.
Ska bli riktigt trevligt :D

Tack för en underbar dag, och för god mat!
Skriver mera imorgon eller inatt om jag inte kan somna :)
Nattinatti, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0