- hjälp!

Buhu,
höften värker, huvudet värker och jag mår illa.
Det kan väl vara så att smärta får en att må illa? Eller det
är i alla fall vad jag har fått för mig?
Dagen har spenderats liggande eller halvsittandes.
Orkar ingenting med höftfan, och det känns som om jag ska
ramla ihop rätt vare är!

På tal om hemskheter så tror jag lilla Hugo-älskling är sjuk :O
Han kommer inte när man ropar (det brukar han göra), han
reagerar inte när man skakar på matpåsen (då brukar han ruuusa),
han sitter still när jag klappar på honom (annars sticker han),
det ser ut som om han sitter och sover när han sitter i mitten av
buren (annars rusar han runt och är aldrig stilla) och när han sitter
där så gungar han fram och tillbaka :O
Usch jag grinade massor förut, bara han inte är jättesjuk eller tänk
om han dör? Fyfan, grinar nu med när jag skriver detta.
Mammas lilla hjärta!
Vi hoppas att det löser sig, annars blir jag tokig!

Jag måste göra något åt min hemska hår, men jag vet inte riktigt
hur eller vad! Jag vill så mycket, men kan inte göra allt och jag
har alltid svårt att bestämma mig!


Ska jag bli mörkbrun med ljus snelugg med mörka slingor?


Ska jag köra på ljusbrunt med snelugg?



Ska jag vara mellanbrun och ha pannlugg?
Eller ska jag köra på lugg överhuvudtaget?





Ska jag blir blond med mörkare underhår?


Eller ska jag stanna med rött?

Jag vill gärna vara röd, eller typ ljusbrun,
och sen till den svåra frågan, lugg eller inte?
Jag vill, men ändå inte.
HJÄLP MIG!?



Kommentarer
Postat av: lisen

du ska ha mörkbrunt med pannlugg, lätt! <3

2010-02-04 @ 01:58:33
Postat av: Kenny Nässlander

Tur att du inte e söt >_<;; <3

mörkbrunt med pannlugg :D

2010-02-04 @ 14:53:32
URL: http://xKanashimi.bilddagboken.se
Postat av: Rasmus

Jag tycker du ska ha som du hade på midsommar när du var med oss :) <3

2010-02-04 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0