- inte riktigt stadig.

Nu är jag här igen.
Haha, men jag har verkligen ingenting att göra
just nu. Ellen och Bom slutade spela för Ellen vann
över Bom nu andra gången och då ville väl inte han
spela mera kan jag tänka mig ;) haha.
Jag orkar inte ha engelska, det går så segt och man
förstår verkligen ingenting alls, eller inte jag i alla fall.
Snälla hjälp mig! Jag har varit helt trött och seg idag,
och det känns som om jag är i en annan värld.
Dåligt med sömn fick jag även inatt igen, dock var jag
inte uppe lika länge som jag brukar men i alla fall,
jag måste bli bättre på det här med att somna tidigt.
I övrigt så sover jag så sjukt bra, när jag väl somnar.
Kanske ska man börja ta lite sömnpiller? Haha, nejdå
nu skojade jag lite med er.
Idag är det onsdag.. och vad ska man göra på en onsdag?
Jo, jag ska väl kanske hem till Kenny sen och spela lite,
måste ju träna upp sig lite ;) hahah.
Blir väl kanske lite snack om dopet och så också, eller
vad vet jag? haha jo ingenting. Just nu så står hela min värld
still och bara är typ isolerad.
Jag fyller om 63 dagar, tror jag i alla fall :P Satt här och räknade
lite på känn. Jaja det är inte alltför länge kvar och jag har lite
smått ångest, jag vill inte!
Ska i alla fall bli kul att få fira med mina nära och kära och
det ska bli kul att kunna göra lite som man vill, men ändå,
jag vill inte bli alltför självständig än.
Jag vill nog inte heller flytta hemifrån än på ett tag, känns som
om jag behöver min lilla mor ett tag till. Det är nog inte bara hon
som har separationsångest vad gällande mig, jag är nog likadan
mot henne, hahah.
Nejnej, det blir till att bo hemma tills allt runt omkring mig har
lugnat sig och allt är som det ska vara.
Jag menar, det är väl ingen rusch? Jag har ju en stor del av livet
på mig, dock menar jag inte att jag aldrig ska flytta för det ska jag.
Så fort jag känner att jag klarar mig på egna ben, då jävla ska jag
flytta, men inte innan dess.
Så det så! :D
Usch vad ledsen jag blev idag när jag insåg att Freddie-snutt inte kom
till skolan.. Jag som hade behövt prata med honom idag :(
Du skrev ju att vi kunde prata imorgon! (igår skrev du det).
:( Hoppas du inte är jättesjuk och dålig i alla fall.
------------------------------------------------------------
Hoppas jag kommer på något att göra nu.
Orkar inte sitta här ensam.
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Det var SKITlängesen :D Säg en dag och tid bara ;) Du vet, jag kan när som helst! <3

2010-02-17 @ 15:22:23
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0