- kaffe och bullar.

Hejsan hoppsan.

Jag är pigg som en nötkärna och ska börja fixa mig lite
grann. Klockan 13.30 ska jag möta upp Ellen här utanför
hos mig och sedan ska vi ta en fika och en sväng på stan.
Jag måste hitta några kläder till lördag och sedan till dopet.

Sen så ska jag ju även fixa lite presenter till Ellen, men det
kanske jag får ta och göra imorgon eftersom att hon ska med
mig idag! Haha, kanske inte så smart att köpa något om hon
är med.
Jaja det löser dig, jag har ju redan fixat en present.

Just nu är min kära morbror här,
lite mysigt är det allt att han är här!
Vi ska ta lite kaffe och bullar och sedan så måste jag bestämma
vad jag ska ha på mig idag.
Nu blev ni chockade när jag skrev att det blir kaffe och bullar,
men det är ju så att jag har druckit kaffe förut men inte sådär
bara på tal om ingenting, utan det är så att jag måste lära mig att
jag kan dricka kaffe när jag fikar, annars blir det mest vanlijkaffe eller
latte för min del.
Måste ju lära mig tills jag och Ellen ska leva livet i stockholm i
sommar ;D

haha, nu ska jag fixa mig.
Skriver senare.
PUSS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Åh, trevligt med en liten shoppingtur :D



Ja, Evelina! Klart att du måste lära dig att dricka kaffe, det kommer att bli din räddning i Stockholm. Du kommer inte orka gå upp annars ;) <3

2010-02-26 @ 10:41:17
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0