- Kan inte sova.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov, tror jag?
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt vid datorn.
Det sista du sa högt?
Faan.
Det senaste någon sa till dig?
Ska jag stänga av tvn?
Vad har du druckit idag?
Cola och varm choklad.
Vad var det senaste du åt?
Kladdkaka.
Vad var det senaste du köpte?
Ujuj, kommer inte ihåg?
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun, tror jag :P
Vad är det för väder hos dig nu?
Tonvis med snö!!!
Sover du tungt?
Ibland.
Drömmer du mardrömmar?
Ja, nästan jämt förutom dom senaste nätterna.
Trivs du i skolan?
Det duger väl.
Favoritklädsel på en vardag?
Färgglatt och tights i alla dess utséenden.
Favoritlåt just nu?
Someday we'll know.
Vad ser du om du tittar till höger?
Hugos tomma bur :(
Vad ska du göra härnäst?
Kolla film och försöka att sova.
Höger eller vänsterhänt?
Vänster, men gör typ allt med höger.
Humör just nu?
Seeegt.
Favoritgodis?
Oj, olika (A)
Kläder just nu?
T-shirt och morgonrock.
Sommarplaner?
Stockholm!
Hur många kuddar sover du med?
1.
Spelar du något instrument?
Nej, men har gjort ;) Och ska försöka lära mig gitarr ;)
Morgon eller nattmänniska?
Morgon egentligen.
Är du kittlig?
Ibland.
Pratar du i sömnen?
OM jag gör!
Äckligaste insekten?
Massor :O
Stökigt eller välstädat?
Beror väl på? :P
Längtar du mest efter just nu?
Sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0