- lift my hands and pray.

Det är så mycket tankar som snurrar i huvudet på lilla fröken
Evelina Lindh just nu.
Ni behöver inte fråga om vad för tankar för det är så många
så att jag inte ens själv håller koll på vad det egentligen är som
jag tänker :P
Haha, och jag har aldrig påstått att jag är smart heller, så kom
inte mer något sådant nu bara ;)

Idag så har det nästan bara spelats soundtracks från den väldigt
underbara filmen "A walk to remember".
Känner mig liksom så glad och väldigt lycklig när jag lyssnar på det.
Man liksom tänker på filmen och hur underbar den är, hur kärleken
kan påverka människor och hur starkt grupptryck egentligen är.
Men vill ni veta en sak? Man ska vara den man är och inte den som
vännerna tycker att man ska vara :D
Lätt för mig att säga som är hur som helst :P Jag är mig själv så att
det skriker om det och så att folk blir irriterade, men sån är jag, så
det såå!

Håller ju som sagt på att jobba lite med melodifestivalen, och jag måste
ju säga att jag har kommit en bit på vägen :D Riktigt bra Evelina!
Alla som jag pratar med (hemma osv) bara småskrattar lite när jag säger
att jag valde melodifestivalen av allt, men jag gillart, det är liksom lite kult
och sen så är det ju bara så jävla bra alltså! Höhö :D
Kommer ihåg det som om det var igår när jag och Dennis satt hemma och
kollade hela alltihopa och hur vi skrattade som idioter, jag saknar att umgås
med dig Dennis Roos!
Vi får ta och ha det som tradition vettja? Vill du kanske se det i år igen? :D
Vi måste få upp kontakten lite igen, vi som hade så många minnen och har
gjort så mycket jävla sjuka saker som man skrattar så att man kissar på sig.
Haha.

Nej jag tänker bara ge er lite ointressant info nu såhär på kvällskvisten!
Nu ska jag ta och packa ner idrottskläderna så jag inte glömmer dom!
(Ser du Ellen, nu kom jag ihåg!) :D
Lite bra att passa på medans man har det på minnet då jag annars brukar
glömma om vi har idrott på onsdagar eller inte :P haha, som sagt jag är inte
tillverkad som en smart flicka ;)
Nu är det dags för en varm kopp choklad med grädde :D
Nattinatti!
PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Haha, då blir det inget sms imorgon angående idrotten :D <3

2010-02-02 @ 21:20:37
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0