- lilla Noah.

Vet ni?
Klockan är inte ens i närheten av 12 och jag skriver
ett inlägg nu :D Haha.
Jag är rätt trött idag, kan ha och göra med att jag vart
väckt för ett tag sen, mamma ska snart iväg på möte så
jag ska passa Noisen.
Dock sover han nu men jag måste ju piggna till innan hon drar.

Igår så pratade jag i telefonen innan jag skulle sova,
och då var det så att vi pratade som fan och sen så blev
det rätt tyst, och sen så får jag höra detta "Det värsta som kan hända
är väl att jag somnar nu, haha" jag svarar ett ganska långt svar och
sedan så får jag inget svar tillbaka :P
Haha jag hann knappt höra klart innan det skedde :P
Så där satt jag med en person i luren som andades tyngre än tungt
och pratade för mig själv :P haha det kändes helt jävla knäppt att
prata med någon som inte svarade :P
Men det slutade med att jag inte orkade disskutera mig själv, så jag
sa godnatt och la sedan på :P hahah.


PUSS

 
Lilla Noah i bilen påväg hem från BB :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0