- lilla snigel.

Godmorgon allesammans.
Jag är piggare än piggast och jag har typ inte sovit.
Jag satt uppe till runt 2 och lyckades sen somna lite
lätt, och sedan så var det upp igen vid 4 för att jag
inte kunde sova, så nu sitter jag här och är helt mör
i kroppen, men pigg och vaken är jag i alla fall.

Nu ska vi se här,
klockan 10 skulle svärmor höra av sig, så vi får väl
se efter det hur det blir med allting.
Ska bli roligt att se deras nya hus och jättemysigt
att få träffa Klinga igen! Min lilla kluttvovve!

Nej, nu ska jag klä på mig och ta mig ut med Ozzy,
han vill verkligen ut!

Skriver när jag vet mer och om jag inte hinner skriva
innan vi åker så skriver jag så fort jag har kommit hem.
Sååå vi hörs då minsann :D
Hihi, och upp och hoppa nu era latmaskar!
:D


PUSS



Orreborre.

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg (:

2010-02-06 @ 13:18:28
URL: http://ainalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0