- Lördag 27/2 - Firade Ellen!




Freddie, Helena, Bom och Sigge kom hem till mig vid 18-tiden,
och efter att vi disskuterat lite så ringde jag och bokade taxin.


Vi drog från mig nästan direkt efter att vi bokat taxin, och vi
började med att ta ut pengar.


Sedan så gick vi med raska steg mot Ellen.
Utanför hos Ellen mötte vi Micke och sedan så ringde vi på och
jösses vad vi sjöng! Freddie var ju lätt bäst!
Det tog kanske 10-15 minuter innan taxin kom och Julian kom
strax innan.


Väl inne i taxin så fick Ellen ögonbindel på och sen blev Ellen nervös
över att hon skulle spy och sen så försökte hon att gissa vart vi skulle :P
Haha. Tur att jag snackade med chaffisen innan Ellen fick kliva i, så hon
visste vart vi skulle och att det redan var betalt :)

När vi väl var framme så fick Micke hjälpa Ellen ut, som fortfarande hade
bindeln på sig :P Haha, hon hade lite panik :P
När vi kommit ut ordentligt så kom Andreas också :)


Vi skulle in på San Marino och då höll Sigge upp dörren.
Sen så är det ju ett trappsteg där (ETT) och det sa vi till Ellen som började
skrika och gick som om hon var invalid :P
Hon fortsätter att gå så och skrika fast vi kommit in på San Marino :P
När vi väl får tyst på henne och ska leda henne bort till vårat bord så säger
en tant:
- ÅHHHHHH ska hon gifta sig?!
Haha, den lilla damen trodde vi hade möhippa, att det var därför hon hade ögonbindel :P
På bilden så står hon vid bordet ;)


Här hade hon precis fått av sig bindeln och vi skulle nu och beställa
matmatmat :D


Här väntar vi på maten och strax får Micke sin drink som Freddie beställde
till honom i lite försenad födelsedagspresent ;)
(Micke är den enda av oss som än är 18).


För min del blev det en San Marino Toast och en cooola :D


Jag och hjärtat efter maten ♥

Efter att vi alla ätit upp så betalade vi maten, gick ut och tog en cigg,
sedan så bar det av hem mot mig :)


Det blev lite paketöppning :D
Och Ellen ser förskräckt ut på bilden för att katten gick förbi och hon
är rädd för katter ;)

Efter detta så blev det lite skratt,dricka och SINGSTAR!

Micke och Bom (tror jag det var?)
Fick köra duell (Lena Ph - Dansa i neon)
Tror det var så i alla fall :p


Jag och Sigge fick tävla i en medley!

Sen blev det jobbigt för lungorna så då fick man ta i lite till :P
Haha var helt slut sen :P


Sen blev det duett för Micke och Freddie :D
Give me your love med Fame!
Riktigt duktiga var dom, och det gick bäst i slutet :D


Sen kom bästaste Dennis upp :D


Och han var ju inte liiiiite full :P


Haha, vadå se helt borta ut!? :O


Det ska ju bildas familj tidigt nu för tiden.
Så varför inte börja träna med min kissebebis? :D


Micke och Sigge :)


Bom :)


Julian :)


Bäst!


:D





Dennis, Bom och Ellen :)


Efter att denna bild togs så försvann typ alla.
Det var bara jag, Dennis, Ellen, Freddie och Helena kvar :)
Men så mysigt vi hade :D


Höhö :P


Jag älskar dig mamma!
Dock ser jag drogad och hemsk ut men du är fin!



Min klädsel :)

Det slutade med att jag följde med Marve som skjutsade hem Ellen,
Dennis, Freddie och Helena.
Och alla var borta från mig runt klockan 01.00 :)
Dock somnade jag inte förns 04.00 men ändå ;)

Tack alla för en underbar kväll!
Det görs snart om igen och då jävlar! :D
HIHIHIHI!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0