- VARNING FÖR MASSA BILDER!

Här kommer ett ruskigt långt inlägg med bara bilder + bildtexter.
Roligt om ni kollar men tror inte ni orkar :P
HAHAHAHH!
Det kommer bara några få bilder från varje "tid" så ni inte ska
behöva kolla igenom 100000 bilder.


Från när jag och Dennis cyklade till vingåker!
Ska göras om i år igen :D



Haha, 1. Kasta upp kompisen på skylten.
2. Spring och ställ kameran på cykelsadeln.
3. Kolla så man får med allt på bilden.
4. Starta självutlösaren.
5. Spring som en idiot och försök kom upp på skylten innan tiden är ute.
= en skitsnygg bild på 2 idioter! :D



Jaa jag älskar min kusin!


Från när jag var med Dennis och hans familj nere hos hans farmor :)
Här ifrån har jag så mycket minnen att jag spricket!
Det ska också göras om!
Åh jag älskade detta, som ni kanske kommer att se :P



Jag och lilla Märta :D

Jag och stora Boris :D

ÅH HAHAHHAHAH!
Ni som inte var med fattar inget av denna bild, men det är mamma Ulla
som tar bilden och precis innan har jag skrattat så jag grinat och nästan
kissat på mig alltså! Fyfan så roligt.
Som sagt ingen som fattar som inte var med :P


Stolta stooora pappan Boris :)

Världens bästa jävla nöt!

Jag med min "vill ha"-min :P

Fult jävla troll :P

Snacka om att jag var lycklig där!
Hundar och andra djur vart man än tittade!

Dennis den stackaren fick hålla koll på småbebisarna på gräsmattan :P

Beeebis! Det var fullt med bebisvovvar överallt!

Min fina tjej!
Åh jag blev helt frälst i henne, och hon i mig!

När jag var där så var jag så lycklig,
jag svävade på moln varje dag och bara njöt!
Helt omgiven att djur, skog och underbara människor!
Det uppskattas!
Här får ni lite äldre bilder på mig också xD
HAHAHHAHAH.


Haha, fyllskalle!


Det kommer fler roliga bilder så fort jag fått över alla till denna datorn.
Hihi, hoppas ni skrattade mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0