- media på greveholm.

Godkväll.
Idag har det blivit dåligt med uppdatering.
Kan ha att göra med att det inte funnits ett
skit att göra idag kanske :P
Idag har det verkligen varit en seg söndag!
Dock är det skönt att det är måndag imorgon,
och att jag har lov är ju bara ett stooort plus!
Imorgon blir det till att börja lite smått med
min kära Ellens födelsedagspresent :D
Hihi :D

Idag har jag mest kollat tv, myst med Noah
och pratat i telefonen känns det som.
Det enda "nyttiga" jag har gjort idag har väl
varit att duschat. Haha.

Sitter just nu och planerar lite ang tidningen och
även Ellens födelsedagsfirande :D
Hihi, börjar bli riktigt ivrig!

Nu ska jag sova lite,
klockan är ju rätt mycket nu när jag tänker efter.

Dessutom fick jag höra när jag pratade i telefonen
att jag går media på greveholm :P
Det är ju gulligt när folk lyssnar på vad man säger ;)
Haha, sötnöt!

Nej nu ni jävlar.
Nattinatti.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0