- mysig sol.

Godmorgon.
Jag har varit vaken i en liten stund och
börjar att vakna till liv.
Jag har sovit lite inatt och jag vet ju precis
varför.
Men jag har i alla fall haft något att göra nu
under min återigen sömnlösa natt, jag har
kollat om och om igen på underbaraste
"A walk to remember", åh den är så fin och
jag älskar den!

Har även kollat på den en gång nu imorse.
Man kan inte göra något annat än att gråta
emellanåt.

Idag är det söndag,
det känns både bra och dåligt.
Bra för att det är en dag då man kan bara
sitta och ta det lugnt, och sen så vet man att
man är ledig nu hela veckan.
Det är dock dåligt för att alla affärer här har
stängt så man kan ju tex inte ta en sväng på
stan för att man har tråkigt :P

Just nu sitter jag här vid min brors dator, då
våran la av igår.
Så nu ser jag ut över hustaken här, det är massa
snö och solen skiner lite milt och det ser faktiskt
riktigt mysigt ut!

Igår var det ju melodifestivalen.
Alcazar gick till andra chansen, vilket jag blev lite
besviken på, men det betyder ju ändå att dom har
en chans till att visa vad dom går för.
Och sedan så gick ju Timotej  (stavning?) och Darin
direkt till final.
Det var ju även ett tjejband som gick till andra chansen,
kommer inte på just nu vad dom hette men ändå.

Jaja,
jag har fortfarande inte släppt att Elin fick lämna let's dance,
och att Gudrun fick vara kvar!?
Aja svenska folket vill väl kanske se henne som är så seriös
annars svingas runt lite.
Tur att jag har Molly kvar ;)
Och sen Mattias och Claudia såklart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0